Klacht: Terug gave van een niet te bezorgen pakket uit België

op 02 augustus 2020 over GVU in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakket gestuurd naar België maar vergeten de afzender te vermelden
Nu kon dit pakket niet bezorgd worden en ging weer terug naar Nederland
Ik kon het volgen op de track en tracé
Meteen gebeld met de klantenservice
Dat het pakket met code …… Van mij was
Dan denk je opgelost niet dus
Het pakket moet eerst naar onbestelde pakketten
En vervolgens wordt het hele pakket opengemaakt zelf een dichtgesealde telefoon
Maar naar zes weken na zes keer bellen eindelijk mijn pakket terug
Maar ik kan de telefoon niet meer terug brengen dat gaat niet meer naar deze weken
Dus nu zit ik met een telefoon waar ik niks meer mee kan
Postnl wil niks vergoeden eigen schuld zeggen ze
Het is toch belachelijk dat ze een pakket er niet meteen tussenuit kunnen halen
Nee eerst moet er een onderzoek komen en moeten ze het pakket uit elkaar trekken
Ik stuur nooit meer iets via Postnl

Gewenste Oplossing:

Als ze met een vergoeding komen
Het is waar dat ik de afzender erop had moeten zetten
Maar meteen naar mijn melding is het toch van de gekken dat je nog zes weken op je pakket moet wachten zodat je hetgeen er in zit niet meer kan ruilen of kan retourneren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVU

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fjeeck