Klacht: ten onrechte opzegging

op 21 juni 2016 over Dagblad van het Noorden in de categorie Kranten - Landelijk

vanaf 19juni t/m/ 1 juli heeft iemand onze krant opgezegd en het geld wat
al betaald is geschonken aan een goede doel.ik was verbaasd over deze handeling en weet van niks.wij lezen de krant samen met de buren.die nu
ook geen krant hebben. Dat dvhn met dit zo makkelijk omgaat verbaasd me
zeer en zonder na te checken uitvoerdt. Graag antwoorden op de volgende
vragen:Hoe is dit mogelijk. Aan welk goed doel. Wie is het geweest en
wanneer want wij zijn n.l.al een poosje op vakantie .Er is vandaag gebeld met de klantenservice en wisten hier ook geen verklaring voor wel dat
ze het wilden terugdraaien en dat vanaf 23 juni de krant wel weer in de bus komt moeten we eerst zien. Ik wil dat we kranten die we hebben gemist alsnog komt en wil mijn geld terug want ik heb geen toestemming gegeven aan dvhn voor deze rare actie.en een goede verklaring hiervoor .Ben al jaren lid van dvhn en heb dit nog nooit meegemaakt en vind dit een vreemde manier om zo met de leden om te gaan zonder te controleren omdat wij dit nog nooit hebben gedaan Vind dit ook erg vervelend voor mijn buren. Graag wil ik uitleg hierover ben er zeer ontstemd over. vr.gr. J.Geerts, Stadsweg 14 9731CP Groningen

wij zijn op vakantie en alleen bereikbaar via e-mail

of via mobiel

wanneer dvhn met een goede verklaring komt en alles keurig oplost.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad van het Noorden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagblad van het Noorden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan geerrts