Klacht: Ten onrechte nog in hun bestand als wanbetaler om een afspraak te maken

op 29 september 2016 over student aan huis in de categorie Klusbedrijven

Lelystad, 29 september 2016

Geachte L.S.,

Gistermiddag – woensdag 28 september 2016 – heb ik bij Student Aan Huis geprobeerd om een afspraak te maken voor een her-installatie van Windows 7 Home Premium op mijn desktop-computer.

Dit is niet gelukt, omdat ik – volgens Student Aan Huis – in het verleden – bijj hen voor betalingsproblemen zou hebben gezorgd – en ook zou hebben geweigerd om – zoals zij zelf stellen, in hun Algemene Voorwaarden – een contract te tekenen, voor één jaar hulp.
(Met stilzwijgende verlenging uiteraard, maar dat vertellen ze er – slinks en link als ze zijn – er pertinent niet bij!)

Dat ik destijds betalingsproblemen had, klopt – en dit geef ik ook eerlijk toe, maar nadat je iemand van Student Aan Huis een probleem aan je computer hebt laten verhelpen, krijg je een soort kassabon – net zoals bij een schoenmaker – waarop je je rekeningnummer moet (laten) vermelden, zodat Student Aan Huis dit – ongemerkt en bovendien ongevraagd – als een soort incassomachtiging kan gebruiken!
(Dit vind ik een zeer kwalijke zaak!).

Wat ik eveneens een zeer kwalijke methode van Student Aan Huis vind, is dat zij er een soort BKR-in-Tiel-praktijken op nahouden, door jarenlang – wederom ongemerkt en ongevraagd – persoons- en adresgegevens bewaart, om iemand zo gewoon botweg te kunnen treiteren – en dwars te zitten, om zich zo op een drammerige manier aan hun Algemene Voorwaarden vast te kunnen blijven klampen!

Bovendien word ik door verschillende medewerkers continu als een wanbetaler en een klein kinnd behandeld, op een drammerige en onbehoorlijke manier, terwijl ik mijn openstaande facturen inmiddels allang heb voldaan -en wat ook al weer enige tijd geleden is gebeurd
Dus waar hebben we het eigenlijk over?

(Hier kan ik echt woedend om worden, want wat Student Aan Huis doet – vind ik – mijns inziens – een ernstige vorm van colportage, afpersing, oplichting en bovenal intimidatie, plus een onheuse manier van bejegening!).

Ik zou de mensen echt – dit meen ik ook echt uit de grond van mijn hart – daarom dringend willen aanraden, om absoluut geen gebruik (meer( te maken van de diensten van Student Aan Huis!

Bij Student Aan Huis kunnen – en mogen – ze mensen niet dwingen – om een contract te tekenen, voor hulp waar je (misschien) slechts incidenteel gebruik van maakt!
Betaal dan liever wat meer – en ga naar iemand toe, die computers verhuurt, verkoopt en ook echt repareert.
(Krijg je er meteen de nieuwste updates bij, als het nodig is!).

Stuur naderhand gewoon een factuur, zodat ik aan mijn betalingsverplichtingen kan voldoen, zodra ik mijn geld binnen heb!
(Zijn we allebei van het gezeur af!).

Bovendien eis ik nu zelf van Student Aan Huis een financiële genoegdoening, temeer vanwege dit soort BKR-in-Tiel-praktijken, die zij er op nahouden, door jarenlang - ongemerkt en ongevraagd - iemands-persoons- en adresgegevens te bewaren, zonder ook maar enige reden!
Pure intimidatie en treiterij, van Student Aan Huis!
Ik wil van mijn status als wanbetaler af, want de openstaande bedragen, waar Student Aan Huis het over heeft, zijn jaren geleden al voldaan!
Hier moet Student Aan Huis nu eens mee ophouden!

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

P. Bakker.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar student aan huis over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door student aan huis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mozart1591