Klacht: Ten onrechte gedagvaard INKASSIER

R.Kunz op 10 september 2021 over Inkassier Gerechtsdeurwaarders & Incasso in de categorie Incassobureaus

Mij word verzocht om bij de Kantonrechter te komen in Gouda voor het niet betalen van een rekening aan Essent.
Ik heb nooit een contact aangegaan met Essent en ben al sinds 7 augustus 2005 klant bij ENECO.
Iemand anders heeft op de naam DE BOLDER een contract afgesloten en Essent heeft bij het in gebreken blijven een incasso bureau ingeschakeld.
INTRUM NEDERLAND BV voorheen Lindorf BV. Mijn Bedrijfje heet DE BOLDER WORLD WIDE
is was 1-7-2016 een V.O.F. begonnen met de Heer B.  .
Na 3 dagen kwam ik er achter dat de Heer B.  een veroordeelde was/is en heb spoorslags mij uit laten schrijven bij de KvK in Rotterdam. Ook is het adres vaar de Bolder was ingeschreven overgegaan naar het adres van B. . Wat hij daar verder mee heeft gedaan weet ik niet maar dat het gelinieerd is aan strafbare feiten zou me niet verbazen.
De Dagvaarding is opgesteld met als verschijning voor de Kanton rechter 7-10-2021
Ik heb op google gezien dam Inkassier een zeer slechte en dubieuze naam heeft …bij RADAR zijn ze regelmatig langs gekomen.,
In afwachting van Uw reactie,
R.Kunz

Betalen van een immateriële schadevergoeding.
buiten de kosten die door mij zijn/worden gemaakt ( advocaat/reiskosten en tijd etc etc )

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inkassier Gerechtsdeurwaarders & Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Kunz