Klacht: ten onrechte blijven incasseren van incasso

op 17 augustus 2016 over docdata payments in de categorie Financieel Algemeen

U blijft ondanks vrije verhuur en huurprofiel en dat ik hun al maanden geleden heb aangeschreven ik gratis een profiel aangemaakt heb zoals hun website zegt en ik dit zelfs al stopgezet heb in email en brieven dat men via uw zonder mijn toestemming en nooit van hun ook maar iets terug mag vernemen. Zonder dat ik op zoek ben naar een woning en geen behoeft heb aan een woning blijft u via de vrijeverhuur en huurprofiel.nl ten onrechte incasso blijven verrichten zonder mijn toestemming aan zowel vrijeverhuur als huurprofiel en uw naam komt bij de incasso ing steeds naar voren. Wilt u onmiddellijk stoppen met ten onrechte blijven incasseren van deze onterechte incasso zonder mijn toestemming.

Men per ommegaande stopt met het tenonrechte incasseren van bedragen zonder mijn toestemming te hebben verstrekt aan wie dan ook . Dit kan echt niet wat hier gebeurd!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over docdata payments

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over docdata payments nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bibi2016