begin mei heb ik 3 producten besteld.
Op 22-5 werd € 39,43 en op 23-5 werd €17,95 afgeschreven
Het is nu 6 juni.
Taal nog teken van u vernomen.
Indien het niet voorradig is gelieve dan beide bedrage
€ 39,43 en € 17,95... Lees meer
reeds enkele tijd ontvang ik uw reclame-folder in het Frans.
Ik neem aan dat dit een administratieve vergissing is. Ik wens uiteraard de Nederlandstalige versie.
mijn gegevens : LARIDON Daniel
... Lees meer
Ik heb op 25april een bestelling gedaan,
èèn artikel heb toegestuurd gekregen met een
vreselijk kado.Maar op mijn frituurpannen wacht ik nog steeds. Lees meer
Mijn moeder heeft op 19-3-2012 iets gekregen een tas en een maxilisse de tas heeft ze gehouden en de andere is teruggestuurd, ze heeft met u contant gehad en er werd gezegd u hoeft alleen de tas van € 19.95... Lees meer
heb gisteren 18 mei de schotel terug gestuurd[verzendkosten 6,75] maar door gebruik van de schotel is mijn magnetron beschadigd [heb fotos mee gestuurd]en geeft nu kortsluiting.
verzendkosten plus magnetron stuk.
Hoe gaan we dit oplossen?
En zit nog steeds te wachten... Lees meer
Moet te wachten op mijn bestelling Lees meer
Krijg bij mijn bestelling een gratis paar damesschoenen en als gewaardeerde klant een suprise.
Schoenen hebben we niet meer krijg je een rekje wat lijkt op een schommel en als ik vraag wat het is moeten ze dat uitzoeken. Het blijkt... Lees meer
ik heb in februari een pakket terug gestuurd om dat het dubbel was ,ge beld ik kon het terug sturen 7,50uro en hetn 2de pakket werd gestuurd. Ik heb het 2mei ontvangen er was geen elekt. waterkoker meer ik ik... Lees meer
Ik zit al enige weken op mijn cadeau van gespaarde punten
te wachten. Lees meer
produkten dubbel ontvangen. Na telefonisch contact met een
zeer onvriendelijke dame produkten terug gezonden
Hiervoor E 6.75 porto moeten betalen Na enkele dagen kwam er een nalevering.Weer telefonisch contact gehad met nog een
onvriendelijke dame.wachttijd 15 min.a 0.35 cent.
pakket terug gestuurd.weer e6.75... Lees meer