Klacht: Telkens afwijzing

op 24 juli 2016 over Santander in de categorie Leningen

Ik heb nu al 3x een aanvraag ingediend via mediamarkt Almere. En 3x wordt het afgewezen door santander. Elke x een een andere reden. Eerst was het omdat ik onterecht geregistreerd stond in bkr na veel bellen en mailen met bkr uiteindelijk weggehaald. Daarna weer omdat ik in de uitkering zat. Geregeld dat ik een contract heb en nog niet. In de winkel en telefonisch met santander gesproken en gevraagd naar de voorwaarden voor een lening via mediamarkt dan krijg je te horen minimaal een half jaar contract (heb ik), geen bkr registratie (helemaal clean). Ik voldoe aan alles maar nu ben ik weer afgewezen omdat er iets met inwoners niet klopt. Dus op basis van mijn ingevoerde gegevens en het aantal personen kunnen ze het niet goedkeuren. Wat een onzin ik heb 2 kinderen waar ik kinderbijslag voor ontvang en allerlei EXTRA’S die als vast inkomen gezien worden. Dus telkens komen ze met een nieuwe smoes/reden om mij af te wijzen. Ik heb zo hard mijn best gedaan om alles eindelijk weer goed te krijgen in m’n leven qua schulden heb ik 10 jaar ingeleverd en nog krijg ik geen kans van hun om opnieuw te beginnen.

Ik ben pas tevreden als zij mij de kans geven om verder te kunnen zodat ik kan bewijzen dat ik een trouwe en zeker de afbetaling zal nakomen want een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen. Geef iedereen een kans want niet iedereeen kan zich veroorloven om bepaalde dingen. In 1x te kunnen aanschaffen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Santander over deze klacht.

Bericht van Santander

8 maanden geleden - Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Santander Consumer Finance Benelux B.V. Zoals u zult begrijpen heeft Santander de privacy van haar klanten hoog in het vaandel staan, vandaar dat Santander er naar streeft te voorkomen dat klachten via (openbare) websites inhoudelijk worden behandeld. Santander maakt gebruik van haar eigen klachtenprocedure en verzoekt u in dat verband uw klacht rechtstreeks te richten aan haar afdeling Customer Care, via customercare@santander.nl. Voor het geval dat uw klacht via die weg uiteindelijk niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u zich richten tot het externe klachteninstituut (het KiFiD), waarbij Santander is aangesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiahb78