Klacht: teleurgesteld

Waalstraat,75
9870 Zulte

Betreft; vraag over abonnement

beste,

Ik ben reeds enkele jaren geaboneerd op Photoshop magazine.
Nu heb ik het magazine ook aangeprezen in de klas.
En wat blijkt nu dat zij het blad stukken goedkoper betalen dan de trouwe abonee, en dat moet mij toch even van het hart.
Ze hebben er op de koop toe nog een tekentablet bijgekregen.
Jammer dat ik mijn abonnement pas heb vernieuwd, na dit jaar stop ik ermee en ga ze los in de handel kopen en afwachten tot er een promotie is ik heb nu voor 10 tijdschriften 76,50€
betaald dus geen cent korting als trouwe klant vind ik toch een beetje vreemd niet?
En tussen de overgangen van de twee abonnementen heb ik 2 nummers niet in de reeks nr 39 en 40 dat tijdens de overgang en heb ik nu nog eens appart bij jullie besteld voor 7,95€ t stuk.

Sorry maar dit moest mij toch eventjes van het hart ik heb de indruk éénmaal je abonee bent, hoeven geschenkjes niet meer die hebben we toch mooi voor jaren dat gevoel heb ik.

Vriendelijke groeten René

Ik zou het op prijs stellen mochten wij ook eens een attentie krijgen als trouwe klant.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:26 geantwoord

Beste René,
Geschenken en acties worden door de uitgever bedacht, wij voeren dezen alleen maar uit.

Met vriendelijke groeten,
Abonnementenland