Klacht: Telegraafverkoper schelde ons na op straat

op 15 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vrijdag 13/7 Jumbo Dronten-Zuid. Wij hebben keurig met ‘nee’ bedankt voor de krant. Deze roodharige jongen was hier niet van gediend en schreeuwde ons na ‘JEZUSCHRISTUS NOU OOK EEN GOED WEEKEND’ mijn vrouw en ik draaide ons om om hem te wijzen op dit nare asociale gedrag en liep intimideren op ons af met een grote mond. Rond de Jumbo stond veel mensen verbazingwekkend mee te kijken naar dit gênante gebeuren. Ongepast en schandelijk om bij je eigen buurtsuper zo uitgeschreeuwd te moeten worden door een roodharige tiener.

Het zou fijn zijn als deze jonge man zal worden aangesproken op fit asociale gedrag. Als verkoper zal het er ongetwijfeld bij horen dat mensen enkel 'nee' antwoorden. Mensen naroepen in het openbaar en met het geloof schelden op straat is vreselijk. Wij hopen hem hier niet meer te zien in het dorp. Vele anderen die dit aanhoorde vast en zeker ook niet. Excuus op zijn minst. Wij zijn al telegraafkantoor, vandaar de 'Nee'!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 juli 2017 om 10:18 geantwoord

Geachte mevrouw Nagelhout,

hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat een verkoper van de buitendienst u op deze manier heeft benadert. uiteraard maak ik melding hiervan bij de direct leidinggevende van deze persoon. Ik ga ervan uit dat ze met de door u gegeven omschrijving kunnen achterhalen wie dit is geweest en deze persoon hierop kunnen aanspreken.

Namens de telegraaf bied ik uiteraard onze welgemeende excuses aan.

Hartelijke groet,

BR~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door FennyNagelhout