Klacht: Telegraaf voor 3e keer niet ontvangen.

op 21 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juli 2017 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koebrugge,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u vaker de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat u binnen een korte tijd meerdere bezorgklacht heeft gehad, wordt een onderzoek gestart naar de bezorging. U kunt er daarom van uitgaan dat de nodige stappen ondernomen worden en de bezorging binnen de kortste keren weer naar behoren verloopt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bornfree