Klacht: Telegraaf niet nabezorgd

op 31 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw/mijnheer,

Hierbij wil ik een klacht doorgeven i.v.m. het niet bezorgen van de Telegraaf afgelopen zaterdag.
Ik heb dit via de computer gemeld maar er is geen Telegraaf nabezorgd.
Wat ik dan zo jammer vind, omdat het een zaterdagkrant is je nergens op terug kan vallen.
Met vriendelijke groet,
Frans Bogers

Gewenste Oplossing:

N.V.T.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Bogers,

Bedankt voor uw bericht.
Begrijpelijk dat het vervelend voor u is om uw krant op zaterdag niet bezorgd te krijgen. Helaas hebben wij de mogelijkheid tot nabezorging enige jaren geleden uit kosten overweginggen moeten schrappen.
In plaats hiervan compenseren wij niet correct bezorgde kranten door de factuurdatum van uw abonnement te verschuiven met het aantal gemiste bezorgdagen.

Wij hebben uw melding van zaterdag uiteraard direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en bedanken u voor uw feedback. Deze helpt ons de kwaliteit van onze bezorging te controleren en waar nodig te verbeteren.

Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door fracon1@kpnplanet.nl