Klacht: telegraaf en stentor

op 25 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juli 2017 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Hefti,

bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag geen Telegraaf heeft ontvangen.
Goed dat u dit aan ons doorgeeeft. Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om uw krant nog na te bezorgen. Ter compensatie van de gemiste krant hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met een dag opgeschoven.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 25 juli 2017 om 17:37 geantwoord

niet correct

Alle klachten die gemeld zijn door Hefti