Klacht: Telegraaf

op 06 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 februari 2018 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Van der Burg,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u twee dagen geen krant heeft ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte bezorging verwachten.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en nemen passende maatregelen om herhaling te voorkomen.

Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement verschoven met twee bezorgdagen, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hannyvanerven@hotmail.com