Klacht: telefoonverbinding

op 23 augustus 2016 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wilde contact omdat mijn tablet niet goed meer was dus heb ik gebeld met het nummer dat ik kreeg via internet .
ik heb 17 min in de wacht gestaan dat is niet klant vriendelijk erger nog ik kreeg de kosten door van het telefoongesprek 15.57 euro en toen werd ik heel boos waarom een gratis verzend sticker die ik nu dubbel en dwars zelf betaald .
ik vind als je garantie heeft dan moet je geen kosten moeten maken
als mijn tablet terug komt dan overweeg ik stappen om dat bekent te maken van die verborgen kosten want dat moeten ook andere weten
ik ben diep teleurgesteld in de hele gang van zaken

Gewenste Oplossing:

als de telefoonkosten voor u rekening komen dus als mijn tablet gerepareerd terug komt er bijvoorbeeld tegoedbon in zit voor de gemaakte kosten
ik heb de Aldi ook een mail gestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Medion

5 maanden geleden - Graag ontvangen wij uw klant nummer zodat wij uw case kunnen bekijken. Eventueel uw adres gegevens indien geen klant nummer bekent is.

Alle klachten die gemeld zijn door frenaij