Klacht: telefoontje over incassobedrag

op 19 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gebeld door ronduit onbeschoft persoon met op de achtergrond veel stemmen, klonk als call-center. Ik zou een achterstallige betaling hebben over iets dat ik in januari 2017 geaccordeerd zou hebben. Ik weet van niets. toen in reageerde dat ik schriftelijk, op papier een bevestiging zou willen, werd er gereageerd met dat doen wij niet. Uw aanmaning komt via de mail en anders komt de deurwaarder. Toen ik vroeg om de bandopname waar sprake van was wilde horen werd het verhaal verder afgerateld. Ik heb meerdere malen gezegd stop!. De reactie was: dat bepaal ik. Kortom onbeschoft en ik kan mij niets herinneren. Heb ook geen voucher voor hotelovernachting of iets dergelijks gehad.

Gewenste Oplossing:

als uitgezocht is wat ik "gekocht zou hebben" en de bedragen kwijtgescholden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

Alle klachten die gemeld zijn door marijkvissers