Klacht: Telefoonnummer geblokeerd: Geen voorziening sim 2.

op 02 februari 2014 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Ik heb bijna 3 jaar een mobiele telefoonnummer van MEDION mobile. MEDION mobile is onder het beheer van KPN.

Sinds 29 oktober 2013 kan ik niet meer bellen met dit nummer en staat er boven aan het scherm van mijn telefoon als bereik: Geen voorziening van sim:2.

Ik heb 30 oktober gebeld met de klantenservice 06 1200 1200 en deze vertelde mij dat dit nummer nooit bij KPN (MEDION mobile) is geregistreerd. De medewerker vertelde dat dit nummer niet was geregistreerd bij KPN en dat op haar scherm stond Customer not found.

Om nog een keer zeker te zijn dat dit nummer wel bestond kreeg ik 31 oktober een mevrouw aan de lijn en zij vertelde mij dat dit nummer sinds 2 november 2009 niet bij KPN is geregistreerd. Ook gaf ik mevrouw mijn simkaart nummer . Ze vertelde dat op haar scherm dit nummer niet bij KPN stond.

Ik heb dit nummer voor bijna 3 jaar gehad. Er is geen reden waarom de simkaart is geblokkeerd en waarom dit nummer is vervallen.
Ook heb ik al 2 keer een brief verzonden naar het postadres dat staat vermeld op de website van MEDION.

MEDIONmobile
Postbus 13600
9700 EH Groningen.

Tot op de dag van vandaag heb ik geen bericht terug gekregen.

Ik wil weten waarom het telefoonnummer dat ik gebruik niet bij KPN is geregistreerd en waar deze wel is geregistreerd gezien de klantenservice dit niet weet...

Ik zou graag mijn telefoonnummer terug willen.
Medion / KPN zal zelf met een oplossing moeten komen.

Ik zal voortaan, net als voorheen, Vodafone nemen als provider.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Medion een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Medion

3 jaren geleden - Goede morgen, Heel ververelend dat dit voor u zo loopt. KPN zal deze kalcht in behandeling moeten nemen. Als u via het contact formulier contact op wil nemen met kpn zullen ze u verder helpen. http://www.medionmobile.nl/talk/hulp_en_contact/contact/formulier.php Geef hierbij ook duidelijk aan dat u klant bent bij Aldi Talk

Bericht van Medion

3 jaren geleden - Goede morgen, Wat vervelend dat dit voor u zo loopt. KPN / Aldi Talk Nederland zal deze klacht voor u in behandeling moeten nemen. U kunt contact opnemen via het http://www.medionmobile.nl/talk/hulp_en_contact/contact/formulier.php U kunt ook telefonisch contact opnemen via 0612001200 Geef hierbij ook aan dat u Aldi Talk klant bent.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 04 februari 2014 om 14:26 geantwoord

Klant neemt contact op met KPN

Heeft op 04 februari 2014 om 17:08 geantwoord

zijn mobiele nummers registreert.
Ik heb al een bericht gestuurd naar Medion Mobile en wacht nog op een reactie.

Hieronder wat de klantenservice van KPN heeft gemeld:

Bedankt voor uw e-mail, waarin u diverse vragen heeft.

De oplossing die de mij is voorgelegd door de Medion Webcare is niet een oplossing maar een doorverwijzing en ik vind het merkwaardig dat er dan ook staat ''opgelost'', bij het emoticon. Een reactie op iemands' vraag is niet gelijk een oplossing op het probleem.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Medion beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Anonymous4U

3 jaren geleden - Ik heb maandag 3 februari een bericht ontvangen van KPN waarin stond dat dit nummer niet bij KPN is geregistreerd en dat Medion waarschijnlijk bij een andere telecombedrijf zijn mobiele nummers registreert. Hierbij maakt Medion Mobile voor Nederlandse telefoonnummers alleen gebruik van KPN netwerk. Nu moet ik nog erachter zien te komen, bij welke netwerkprovider Medion Mobile zijn mobile telefoonnummers heeft geregistreerd. Ik heb al een bericht gestuurd naar Medion Mobile en wacht nog op een reactie. Hieronder wat de klantenservice van KPN heeft gemeld: ----------------------------------------------------------------------------------------- Bedankt voor uw e-mail, waarin u diverse vragen heeft. Uit onze gegevens blijkt dat het mobiele nummer inderdaad sinds 2009 niet meer bij KPN is. Het nummer zou hierna inderdaad opnieuw uitgegeven kunnen zijn als mobiel nummer van MEDION Mobile. Voor al uw overige vragen verzoeken wij u daarom vriendelijk om contact op te nemen met MEDION Mobile, aangezien wij hiervan niet over de juiste gegevens beschikken. Dit kan via het volgende contactformulier: http://www.medionmobile.nl/talk/hulp_en_contact/contact/formulier.php .......................................................................................... De oplossing die is voorgelegd door de Medion Webcare is niet een oplossing maar een doorverwijzing en ik vind het merkwaardig dat er dan ook staat ''opgelost'', bij het emoticon. Een reactie op iemands' vraag is niet gelijk aan een oplossing op het probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door Anonymous4U