Klacht: Telefoonkosten

op 30 november 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Ik heb de de afgelopen dagen een aantal keer contact gehad om door uw bedrijf mijn telefoon op te laten halen. Door een notitie met een fout telefoon nummer en daardoor een niet verzonden sms was de eerste poging de telefoon op te laten halen mislukt. Na wederom een afspraak gemaakt te hebben, wat in een aantal etappes ging door computerstoringen is het uiteindelijk vandaag gelukt. Happy me, echter……..toen ik mijn telefoon rekening checkte werd ik niet blij…….25,09 euro heb ik verbeld om ervoor te zorgen dat mijn nog in de garantie vallende telefoon op transport te krijgen.

Ik wil erg graag een oplossing voor de kosten die ik heb moeten maken, want eerlijk gezegd vind ik dit buiten proportie.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 30 november 2016 om 17:27 geantwoord

Beste mevrouw Captein,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zoals wij ook in onze terugkoppeling hebben vermeld, compenseren wij niet in de gemaakte belkosten daar wij per e-mail en via facebook gratis te bereiken zijn.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Wecare team Dynalogic

Heeft op 01 december 2016 om 06:30 geantwoord

Die mogelijkheid was er niet daar jullie niet het juiste telefoonnummer hadden genoteerd en jullie een computerstoring hadden!

Bericht van Dynalogic

7 dagen geleden - Goedemorgen mevrouw Captein, Wederom hartelijk dank voor uw bericht. Nogmaals zoals aangegeven in bovenstaand bericht zijn wij gratis te bereiken per e-mail en via Facebook. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Captein