Klacht: Telefoonboek

op 26 mei 2016 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Ik heb mijn bedrijfsgegevens bij TelefoonboekBV – Places een jaar gratis vermeld.
Nu krijg ik een rekening van Telefoonboek voor het volgend jaar voor een betaalde vermelding.
Er is mij geen orderbevestiging aangeboden om te informeren of ik door wil gaan met adverteren.
Over de gratis vermelding heb ik nooit schriftelijk een bevestiging ontvangen, en de rekening die ik nu per email krijg opgestuurd is mij niet per post gestuurd.
Ik wil hier geen gebruik meer van maken, hoe kan ik hier van af komen.
Er wordt gedreigd met incasso kosten als ik niet betaal.

B. Bakker

Ik zou graag vernemen hoe ik dit kan oplossen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Bericht van Places.nl

1 jaar geleden - Goedemiddag mevrouw Bakker, Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het vervelend om te horen dat u niet langer gebruik wenst te maken van uw vermelding, en beantwoorden dan ook graag uw vragen. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via onze klantenservice via 024-3555299 of service@telefoonboek.nl? Wij horen graag van u. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Alejandra Places.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 17 mei 2017 om 09:23 geantwoord