Klacht: telefoon weg

op 05 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 24 8 afspraak gemaakt omdat mijn GSM is gemaakt
afspraak bevestigd en akkoord bevonden op 25 8
op 25 8 om 15:15 een mailtje gehad dat de GSM niet bezorgd kon worden. omdat deze bij een verkeerd depot was afgeleverd.
al een paar keer gemaild en gebeld vandaag ook weer.
ze zouden kijken waar hij was het verkeerde depot blijkt nu een verkeerd bakje te zijn.
en ze zouden mij hoe dan ook vandaag terug bellen. dus mooi niet
morgen maar aangifte doen van diefstal bij de politie. en een schade vergoeding eisen van hun want als je belt kost het je ook nog 22 cent pm.

als mijn gerepareerde (lees nieuwe apple iphone 6 64 gig) weer in mijn handen ligt en anders doen ze maar 1000,-

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 21 september 2016 om 11:39 geantwoord

Geachte heer Huizing,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Er is inderdaad een hoop misgegaan bij uw order. Ik zie dat uw toestel tweemaal op de verkeerde locatie terecht is gekomen. Uiteraard begrijp ik hoe vervelend het is dat uw langer op uw toestel heeft moeten wachten dan verwacht!

Mijn collega's hebben dit zo snel mogelijk proberen op te lossen, echter werd uw toestel niet meer teruggevonden.

Gelukkig zie ik dat mijn collega’s van Dynafix een vervangend toestel voor u hebben ingezet en dat dit inmiddels is geleverd.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een prettige dag verder!

Amber
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door kreidlerfreak