Mijn Klacht:
Bij het openmaken van mijn pakketje bleek dat alleen de simkaart aanwezig was en de telefoon – Iphone 4 – was geheel verdwenen.
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik een nieuwe ontvangen!!
J... op 21 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Bij het openen van een pakket van PostNL ontdekte de klant dat alleen de simkaart aanwezig was, terwijl de iPhone 4 ontbrak. Dit heeft geleid tot onvrede over de levering van het product.
Bij het openmaken van mijn pakketje bleek dat alleen de simkaart aanwezig was en de telefoon – Iphone 4 – was geheel verdwenen.
Graag zou ik een nieuwe ontvangen!!
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM