Klacht: Telefoon niet afgeleverd

op 20 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag mijn telefoon terug krijgen die gemaakt was. Ik had een afspraak gemaakt voor tussen 11-14, ik kreeg netjes een sms met dat de koerier om 1230 bij mijn huis zou zijn. Vervolgens om 1245 was de koerier er nog niet en zie ik in mijn mail dat de koerier bij me huis is geweest maar dat er niemand thuis was??? Maar ik zat gewoon thuis te wachten. Heb daarna meteen contact opgenomen met iemand van Dynalogic hierover en die verteld aan mij dat de koerier 9 min heeft lopen zoeken en een kaart in mijn brievenbus heeft gestopt, vervolgens ga ik terwijl ik met de meneer aan de telefoon ben in me brievenbus kijken ligt daar dus geen kaart in en dat vertel ik dus ook aan de persoon die ik spreek echter zegt hij dat de koerier zegt dat hij wel is geweest en hij dit dus vreemd vind waardoor ik dus vraag en nu? Heeft hij nog geprobeerd om het op een later tijdstip te laten bezorgen alleen kon dit niet omdat hij terug moest naar het depot en ik een nieuwe afspraak moest maken wat mij dus 25 euro transportkosten gaat kosten. Maar waarom moet ik als klant 25 euro gaan betalen voor een fout die de koerier maakt?? Dit is toch geen service verlenen aan de klant.

Ik ben pas tevreden als mijn 25 euro worden kwijtgescholden en het bij mijn nieuwe afspraak wel goed zal gaan.

Ik vind ook dat dit bedrijf iets moet gaan doen aan deze klachten aangezien ik dus niet de enige ben met dit probleem.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 10:24 geantwoord

Geachte J. Kali,

Allereerst onze oprechte excuses voor deze ervaring! Ik heb uw gegevens erbij genomen en de route van de koerier getraceerd. Uw verhaal is doorgezet naar de leidinggevenden van de koerier om te achterhalen waarom er is aangegeven dat er een kaartje in de bus is gedaan maar u niets heeft aangetroffen.

Aan de hand van de GPS-coordinaten in de wagen van de koerier kunnen wij zien dat de koerier daadwerkelijk in uw straat aanwezig is geweest. Ook zie ik dat de koerier hier 10 minuten aanwezig is geweest. Ik kan uw vraag om de kosten van de transport kwijt te schelden dan ook niet honoreren. Nogmaals onze excuses hiervoor!

Ondanks dit wil ik u toch graag nog een prettig weekend wensen,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 16:49 geantwoord

Dit is geen oplossing want ik moet voor de kosten opdraaien waar ik niet voor verantwoordelijk ben ik ben genoodszaak om verdere maatregelen te moeten nemen als dit niet geregeld word

Alle klachten die gemeld zijn door Jayand