Klacht: Telefoon met Alzheimer…

op 03 juli 2012 over HTC in de categorie Electronica - GSM

Ik heb sinds ongeveer een half jaar een HTC desire Z, onwijs gaaf ding, was er helemaal happy mee. Ik merkte echter al snel dat als ik een foto maakte, ik niet meer bij de foto kon komen via mijn telefoon. Dan moest ik hem eerst opnieuw opstarten of aan de computer leggen. Nou is dit niet zo’n groot probleem maar met de tijd zijn er steeds meer onhandige bijkomstigheden gekomen. Bijvoorbeeld: Ik heb een goede verbinding met de wi-fi thuis en ik ontvang geen whatsapp berichten en kan geen berichten sturen. Dat ligt niet aan de app, want de ene keer doet hij het wel en de andere keer niet! Het is al meerdere keren voorgekomen dat ik muziek op de telefoon zette en mijn telefoon dee vervolgens ‘vergat’ net als de fotoo’s. Het is al meerdere keren voorgekomen dat ik muziek opzette en mijn telefoon uit het niets mensen uit mijn contactenlijst ging bellen. Ook is het al meerdere malen voorgekomen dat ik gebeld werd en gewoon niet op kon nemen. Het ‘opnemen’ knopje werkte gewoon niet, hoewel ik het gesprek wel kon beëindigen. Mijn telefoon lijkt een totaal eigen leven te lijden en ik ben het zat! Ik hoor steeds vaker dit soort verhalen over de HTC toestellen.. Voorkomen is beter dan ‘genezen’, denkt u ook niet?

Ik wil graag de controle over mijn telefoon terug, hoe je dat gaat oplossen mag je zelf verzinnen als het maar niet eeuwen duurt..

Alle klachten die gemeld zijn door LuiseElisabeth