Klacht: Telefoon loop continu vast

op 04 juli 2016 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb anderhalve week geleden (zaterdag 25 juni) een Huawei P8 lite gekocht. Dit zonder abonnement, want ik had al een abonnement lopen. Sinds afgelopen vrijdag loopt de telefoon constant vast. Ik heb mijn geheugen nog lang niet vol dus hier kan het niet aan liggen, ook heb ik niet veel apps tegelijkertijd openstaan. Ik heb heel erg veel spijt van mijn aankoop, dat een telefoon binnen 6 (!!!) dagen al niet meer goed werkt en ik eigenlijk alweer een nieuwe wil hoort natuurlijk niet!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn telefoon niet meer continu vastloopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huawei over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marijnmenkveld