Klacht: telefoon

op 05 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 06 juli 2012 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw v/d Broek,

Wij hebben voor u het glasvezelmodem uitgelezen en hier zien wij geen problemen, tevens hebben wij u geprobeerd te bellen.
Tijdens deze poging was het zichtbaar dat het gesprek netjes bij u aankwam, helaas werd er niet opgenomen.

Wij raden u daarom aan om uw telefoontoestel opnieuw aan te sluiten op het glasvezelmodem. Op het glasvezelmodem heeft u één groep van vier ingangen en één groep van twee ingangen, u kunt uw telefoontoestel aansluiten op de bovenste ingang van de groep met twee ingangen. Mocht het niet werken, test dan ook met een ander toestel en telefoonkabel (eventueel van buren of kennissen) om uit te sluiten dat uw toestel of telefoonkabel defect is.

Mocht u ook met een ander telefoontoestel en kabel niet kunnen bellen of gebeld worden dan horen wij dit graag, er zal dan aanvullend onderzoek nodig zijn.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

Alle klachten die gemeld zijn door catootje33