Klacht: telefoniste reserveringslijn

op 12 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onbeschofte medewerker Chichi heeft opgehangen in mijn oor. Omdat ik haar aangaf dat ze niet zo vriendelijk was als haar andere collega’s. Vanaf het moment dat ze opnam had ze een knarrerige toon. En werd gedurend het gesprek er niet beter op. Heel jammer………..

Gewenste Oplossing:

Als de medewerker je met alle vriendelijkheid te woord staat. En je ook het gevoel hebt dat ze naar je luisteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 13 juli 2016 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, allereerst onze excuses voor deze minder prettige ervaring. Gastvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. De persoon wordt hier op aangesproken en wij danken u voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Robert Ronday Hospitality manager

Alle klachten die gemeld zijn door Chartje