Klacht: telefonische contact

op 09 februari 2018 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil heel graag contact met mevrouw Karin van Hoff maar dat lukt op geen enkele wijze…. de verbinding word steeds verbroken als ik de een medewerkster van 14-010 aan de lijn krijg bij de eerste keer ging ze mij door verbinden en volgens mij wil deze dame mij niet spreken want toen werd er opgenomen en de verbinding verbroken!? bij herhaling werd de verbinding al bij de medewerkster verbroken tot 3 keer toe ik heb met 2 telefoons gebeld dus ligt niet aan mij…
Deze mevrouw heeft afgelopen dinsdag ook al een bel verzoek ontvangen van de medewerkster en de medewerkster gaf aan dat ze binnen 48 uur zou terugbellen maar we zijn nu al 3 dagen verder en heb ik niets van haar vernomen.
Jammer dat dit zo moet, ik wil graag een oplossing voor mijn vraag namelijk?

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord en een oplossing krijg op mijn vraag, dat zou heel fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JSSimons