Klacht: Telefonische bereikbaarheid van Strato is een lachertje

op 01 juni 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik probeer al meerdere weken contact te krijgen met de telefonische helpdesk van Strato. Ik heb echter sterk het vermoeden dat er helemaal niemand aanwezig is en dat er standaard een bandje wordt afgespeeld met de tekst dat alle medewerkers in gesprek zijn. Waarom zou je een telefoonnummer vermelden als je nooit opneemt Strato? Sommige zaken dienen snel te worden behandeld en via de mail kost dit onnodig veel tijd, begrijpen jullie dat niet?

Daarbij komt ook nog is kijken dat het blijkbaar onmogelijk is om een automatische incasso uit te voeren, want ik heb al twee keer via de website opdracht gegeven om het af te schrijven, en nu krijg ik plotseling bericht dat mijn pakket is opgezegd omdat ik 3 keer niet gereageerd heb op de factuur, dit is pertitent onwaar. Ik heb hiervan bewijs in de mail staan! Als een afschrijving niet lukt dien ik dat natuurlijk wel te weten zodat ik de betaling handmatig kan uitvoeren.

Ik ben echt zwaar ontevreden over jullie klantenservice en ik ben nu ook aan het kijken of ik mijn website ergens anders kan onder brengen.

Als mijn pakket weer geactiveerd wordt en jullie erkennen dat jullie telefonische bereikbaarheid nergens op slaat, dan ben ik soort van tevreden. Maar als jullie graag klanten willen houden zou ik toch echt wel meer personeel gaan aannemen op de telefoon.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 07 juni 2016 om 09:52 geantwoord