Klacht: Telefonische benadering over vermeende niet betaalde rekening

Puppie 31 op 04 april 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Op 29 maart 2018 telefonisch benaderd over een openstaande nota met nr E269114 ad. € 176,40 voor een bestelde hotelovernachting. Wij zijn echter geen overeenkomst met wat voor bedrijf dan ook aangegaan. De heer van Mer van Direct Solutions had hier geen boodschap aan. Hij wilde niet vertellen wie de schuldeiser was. Wilde ook geen informatie verstrekken. Wel zei de heer van Mee dat er direct op 29 maart het bedrag moest worden overgemaakt. Zoniet, werd de vordering uit handen gegeven. Dhr van Mee gaf geen informatie over het bedrijf. Agressieve en dreigende man. Heb meteen daarna een klacht neergelegd bij Autoriteit Consument en Markt. Heb Direct Solutions schriftelijk dit laten weten en verzocht om een veronderstelde overeenkomst te overleggen, gevraagd wie de schuldeiser is en gevraagd om welke dienst het gaat. Op 4 april 2018 belde meneer van Mee weer. Het werd wederom een onplezierig gesprek. Hij gaf aan dat het bedrag voor 9 april overgemaakt moest worden.

Ben tevreden als de vordering van de baan is. We hebben geen overeenkomst afgesloten. Tevreden als aan dit soort praktijken een einde komt. Tevreden ook als het malafide incassobureau Direct Solutions een grondig onderzoek naar de werkwijze en benaderingswijze krijgt, waarbij sancties kunnen worden opgelegd. Er worden vele mensen ernstig benadeeld en geïntimideerd.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door