Klacht: Telefonische benadering om te betalen zonder bewijs

op 20 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vandaag gebeld door bovenstaand bedrijf, om een bedrag van €142,40 over te maken. Ingediend door Benelux korting. Dit blijkt te gaan over december 2016, zeggen zij. Ze kunnen me geen bewijzen of informatie geven en ik kan het niet nagaan bij het bedrijf. Alleen betalen willen ze dat ik doe. Klinkt niet betrouwbaar, maar wil ook niet op meer kosten gejaagd worden als ik wel iets fout heb gedaan. Wat moet ik doen.

Gewenste Oplossing:

Als blijkt dat het rechtmatig is, dat ik moet betalen. Of als ik niks fout heb gedaan, dat ik niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct Solutions in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct Solutions een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct Solutions

Heeft op 22 februari 2018 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Boer,

Het klachtenteam heeft vanaf vandaag toegang tot de platform klacht.nl. Wij herkennen al snel uw e-mailadres.

U heeft op 20 februari 2018 een klacht ingediend bij het klachtenteam. Het gesprek verliep heel fijn. Wij hebben wederzijds aangegeven het gesprek te ervaren als zeer positief. Uw klacht is ondertussen afgehandeld. Na uw operatie zullen wij u hiervan op de hoogte houden. Direct Solutions wenst u veel beterschap toe!

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/

Uw klacht is nu in behandeling van het klachtenteam. Wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Direct Solutions B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door edeboer235@gmail.com