Klacht: Telefonische benadering medewerker

op 09 april 2013 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen door een medewerker van Pretium gebeld met de vraag over mijn vaste telefoonlijn. Ik vertelde dat ik erg tevreden ben met mijn vaste telefoonlijn en onze provider waar wij bij zitten. Gaf ook aan dat wij in het verleden klant bij pretium zijn geweest en dat wij geen interesse hebben. Medewerker was hier niet blij mee en zonder iets te zeggen kreeg ik een bandje van bel mij niet register. Niet eens oké mevrouw ik heb u gehoord en begrepen nog een fijne dag verder. Er werd van te voren ook niet gevraagd of het gelegen kwam dat er gebeld werd.

Gewenste Oplossing:

Haal ons uit jullie adressenbestand!!! Bel ons niet meer, dit hebben wij iedere keer aan gegeven ook via bel mij niet register. Volgende keer dat jullie weer bellen volgen wij jullie voorbeeld en hangen wij ook op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 03 mei 2013 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Per e-mail van 3 mei 2013 oplossing gemeld aan mevrouw.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Bodengraven