Klacht: Telefonische aanmaning tot betalen van 94 euro aan Direct Solutions

op 28 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Mijn man is vanmiddag gebeld door Direct Solutions dat wij 94 euro zouden moeten betalen vanwege een telefoon gesprek op 12-12-2016. Als wij niet zouden betalen krijgen wij half januari een brief van een deurwaarde Wij hebben echter nergens voor getekend of toestemming voor gegeven. Ook hebben wij nooit geen diensten of producten af genomen. Bij navraag waar het dan om ging kreeg mijn man een onduidelijk antwoord en werd de mevr (bij navraag) Lea Duitser aan de telefoon erg onvriendelijk. Ze kon ons ook geen bewijs van iets geven, Na de brief v/d deurwaarde zouden wij een bandje op kunnen vragen volgens haar, maar dat zou ons veel geld gaan kosten. ook vertelde zij dat er een mail onderweg was (zie hier onder)) wij zijn echter niets overeengekomen en hebben ook geen enkel eerder bericht van Derect Selutions ontvangen zoals ze stellen in de mail. Wij zijn hier erg ontdaan over en hebben zoiets ook nog nooit eerder meegemaakt. Natuurlijk hebben wij het een een ander over Direct Solutions uitgezocht en direcht politie en consumentenwijzer etc etc gebeld. Iedereen is van de praktijken op de hoogte maar niemand die dit blijkbaar kan stoppen

Direct Solutions
12:48 (1 uur geleden)

Geachte heer/mevrouw

Refererend aan ons telefoongesprek van 28-12-2017 bevestigen wij de gemaakte afspraken met betrekking tot de openstaande posten:

De betalingstermijn van factuurnummer E16181866 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € 94,00 zal uiterlijk 29-12-2017 door u op onze rekening NL02ABNA0245598413 t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.

Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.

Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.

Direct Solutions B.V.

Direct Solutions B.V.
MOSAICO Responsive Email Designer

Klik hier voor beantwoorden of doorsturen
1,7 GB (11%) van 15 GB gebruikt
Beheren
Voorwaarden – Privacy
Laatste accountactiviteit: 48 minuten geleden

Als wij nooit meer worden lastig gevallen door dit bedrijf! en de onterechte aanmaning wordt verwijderd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hermsen.adrie@gmail.com