Klacht: telefonisch niet correktte voorlichting alles zou naaldloos ineenlopen

op 09 februari 2018 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wilde ons abonnement verlengen was te laat met opzeggen maar er is mij niets verteld dat ik de tussen liggende maand het regulieren tarief moest betalen ,dat vind ik heel slordig en past absoluut niet in ons budget ,
wist ik dat van te voren dan hadden wij ons abonnement zeker niet verlengd en hadden dan waarschijnlijk voor een andere krant gekozen ,
ik vind dan ook dat je zo trouwe lezers niet moet behandelen en hoop dan ook op een goede afloop (2 weken gratis krant is voor ons geen optie )
hoop snel iets van u te horen

Gewenste Oplossing:

ik heb nu een gat in ons budget van 10,-- euro wat heel vervelend is hoop dat dit wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rachele