Klacht: telefonisch niet bereikbaar

op 24 augustus 2016 over Belastingdienst in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

komt steeds vaker voor, belt landelijk nummer, bent 5 minuten bezig om door de keuzemenu’s te worstelen en krijgt dan te horen “het is erg druk probeert u het later nog eens”
Goed dat wij geen klanten zijn van de belastingdienst anders zouden ze al failliet zijn, wat “klant onvriendelijk”

Gewenste Oplossing:

1) teruggebeld worden door de belastingdienst
2) bereikbaar maken per mail

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronheeren