Klacht: Telefonisch kaarten bestellen

op 06 oktober 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Maandag 1 oktober bek ik met het nummer 0900-1353 krijg een mevrouw aan de lijn en ik vraag haar wat ik met mijn theater/concert bon kan doen.
zij legt mij uit, uw bestelt bij mij de kaartjes voor Soldaat van Oranje en ik stuur uw een mail met daarin het bedrag wat u moet betalen en trekt hier 50 € vanaf, de bon stuurt u vervolgens naar ons op en krijgt de tickets vis de mail thuis gestuurd. Vervolgens kon zij haar systeem niet openen voor de voorstelling van Soldaat van Oranje en verzekerd mij van de beste 1e rang plaatsen. Vervolgens wacht ik 2 dagen op een mail, geen mail dus. Ik weer bellen de dame die ik nu aan de telefoon had vertelt mij dat het helemaal niet mogelijk is de bon op te sturen, dit kan alleen aan de kassa van het theater. vervolgens bestel ik nu bij deze dame mijn 1e rang kaarten en krijg nu wel een mail. Tot mijn verbazing staat hier een bedrag van 16 euro op voor het verzekeren van mijn kaartjes, waar ik niet om gevraagd heb. Dus vandaag voor de 3e keer bellen voor mijn kaartjes ik ben benieuwd.

Een tegemoet komen voor mijn belkosten en mijn theater/concert bon in kunnen leveren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Bennemeer