Klacht: Telefonisch benaderd

op 28 oktober 2011 over Passport Hotel Group in de categorie Hotel Card

Ik ben vandaag telefonisch benaderd door ‘hotel group’. Het werd een ronduit belachelijk gesprek, waarbij de dame die mij telefoneerde niet duidelijk kon uitleggen wat de bedoeling was van ‘hotel group’. Ik heb haar recht op de man af gevraagd welke kosten het met zich mee zou brengen om hier op in te gaan, en zij meldde mij dat dit zeker geen kosten met zich mee zou brengen, dat ik gratis op vakantie zou kunnen en 75 euro gestort zou krijgen. Ik heb hierna haar nog gevraagd naar ‘addertjes onder het gras’, en ze bevestigde dat deze er niet waren en er zeker geen kosten in rekening gebracht zouden worden. Ze praatte hierbij erg snel en onduidelijk, wat ik verdacht vond. Toen ze met mij de ‘samenvatting’ (wat mij nog geirriteerder stemde) tweemaal (!!) had doorlopen en ik geaccepteerd had, vroeg ik nog eenmaal of dit echt geen kosten met zich mee zou brengen. Nu vertelde ze ineens dat als ik niet binnen 7 dagen annuleerde ik +- 150 euro per jaar moest betalen. Ik heb haar gemeld dat ik dit zeker niet wilde en dat ze meteen mijn gegevens uit het systeem moest halen. Ik kan er natuurlijk niet zeker van zijn dat ze dit ook gedaan heeft. Toen ik dit tegen haar had verteld, sloeg ze een kleinerende toon aan.

Mijn gegevens definitief verwijderen uit de systemen en mij nooit meer bellen met dit aanbod. Ik ben aangesloten bij het bel-me-niet register.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Passport Hotel Group in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Passport Hotel Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Passport Hotel Group

Heeft op 06 januari 2012 om 16:21 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw de Heer,

Wij hebben uw klacht a.d.h.v. uw telefoonnummer weten te herleiden naar de desbetreffende callcentermedewerker. Deze is inmiddels niet meer werkzaam bij dat bedrijf en ons project. Wij betreuren de gang van zaken omtrent dit contactmoment. Tevens ben ik even voor u nagegaan wat u opmerkte aangaande het Bel Me Niet Register, ik heb geen vermelding kunnen vinden ten tijde van het contact moment. Wellicht dat er of iets fout is gegaan met registratie of dat u met uw vaste lijn staat geregistreerd(wij hebben u mobiel benaderd)

Karel Schmidt

Alle klachten die gemeld zijn door jennifer01