Klacht: tele2 onverschuldigde betaling

op 22 juni 2017 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik zie dat mijn klacht hier al vaker is behandeld. Ook ik heb na beeindiging van mijn tele2 abonnement gezien dat alle termijnen netjes zijn betaald. Toch weigert bos incasso te specificeren waar de door hen opgestelde rekening over gaat. Kennelijk kopen ze gewoon facturen van tele2 op in de gok dat mensen onder druk betalen. Het gekke is dat aandeelhouders van Bos incasso de ‘Das groep’ is, die weer in handen is van ASR, Deltalloyd. Je wordt dus bij de neus gepakt door je eigen bank/verzekeraar! Volgend jaar maar snel overstappen.

bevestiging van beeindiging dossier.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

1 maand geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door derkvanderveen