Klacht: Tele2 nederlandB.V/Aktas dossiernummer: 2607177

op 31 juli 2017 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Een maand geleden heb ik met tele2 afgesproken dat ik het afsluitbedrag van mijn lopende abbo zou betalen. Dus ik zou een brief van tele2 ontvangen met het bedrag dat ik nog verschuldigd was en eventueel een betalingsregeling. Maar ik ben nu van vakantie en krijg opeens een brief van bos incasso met een betalingsachterstand en dat de termijn ervan is verstreken terwijl ik op tele2 wacht. Hiervoor hebben ze dat ook met maandelijks abbo betaling gedaan zonder brief was het al verstuurd naar bos incasso. Vindt het niet kunnen en passen.

Ik ben pas tevreden als ik zoals afgesproken een brief met openstaand bedrag van tele2 krijg. Want,daar wacht ik de hele tijd op. Ik vindt dit niet netjes van tele2. Heb er al zoveel problemen mee gehad. Wil er zo snel mogelijk van afkomen. Medewerkers van tele2 notteren dingen niet goed en daar zijn wij als geabboneerden de dupper van. Ben hier niet van gediend. Wil het netjes betalen krijg ik extra incasso kosten nog op me schuld.
Alfast bedankt voor uw hulp.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

2 dagen geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door O.aktas