Klacht: TELE 2

op 09 juli 2012 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Goedendag ik heb een klacht wat Intrum Justitia betreft ze beweren hoog en laag dat wij TELE 2 TELEFOON AANSLUITING HEBBEN GEHAD terwijl ik en mijn partner nooit tele2 telefoon gebruikt heb en de kosten was even 552 euro ik moest bellen echt 3 uur aan de lijn gehangen bijan om de dag en nu blijkt dat ze de dossier niet kunnen vinden ik moest maar naar de politie aangifte doen zogenaamd misbruik van mijn gegevens anders moeten we het betalen maar ze kunnen mij geen dossier sturen of factuur sturen.Ze zeggen ook nog mooi en aardig ja maar mevrouw wij hebben de dossier van hun overgekocht nu word ik bedreigd met beslag legging nou laat ze maar komen dan schakel ik de politie en een deurwaarder in om bij hun smartgeld te ontvangen MENSEN VRAAG ALSTUBLIEFT DE BEWIJZEN OP VAN ZOGENAAMDE FACTUUURS WANT 70 PROCENT HEBBEN ZE GEEN FACTUUR.ZE ZIJN GEWOOON OPLICHTERS.

Dat ze mijn onkosten gaan betalen want ik ben zelfstandige en ik werk met de telefooon en hoe langer de telefoon bezet is kan ik geen omzet maken en dit is al ongeveer een 2 jaar aaan de gang en nu pas zijn ze over de brug gekomen dat ze geen dossier hebben ik wil mijn onkosten vergoed hebben .

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 13 juli 2012 om 16:29 geantwoord

Op 12 juli 2012 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door essi