Klacht: Tegoed verdwenen als sneeuw voor de zon

op 02 september 2018 over VVV Nederland in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Bij BCC iets besteld en gedeeltelijk betaald met vvv cadeaubon……Daarna loopt de betaling vast. Bij een tweede poging is tegoedbon verdwenen. BCC reageert met een lullig bericht dat mijn tegoedbon is geblokkeerd en het probleem bij vvv bon ligt. Ok, bij deze VVV BCC zegt het dus het is jullie fout?????

Mijn tegoed NU goed verwerken. En beter status weergeven!!!! Nu geen enkel bericht alleen dat saldo 0,000 is....Riekt naar geld wegtoveren.....grrrrr

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VVV Nederland over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VVV Nederland in behandeling genomen

Bericht van VVV Nederland

3 maanden geleden - In beginsel wordt bij een afgebroken online transactie de cadeaukaartcode om veiligheidsredenen geblokkeerd. Het duurt gemiddeld één werkdag voordat de gebuikte code opnieuw geactiveerd wordt, zodat deze opnieuw gebruikt kan worden.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VVV Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VVV Nederland

Heeft op 05 september 2018 om 11:50 geantwoord

Hi Ronald,

Vervelend om te horen. Wij helpen je graag verder om te kijken waar de fout zit. Graag ontvangen wij daarvoor het kaartnummer van de VVV Cadeaukaart. Zou je deze willen mailen naar marketing@vvvnederland.nl ? Dan kunnen wij meer inzien en indien nodig contact opnemen met BCC. Wij horen graag van je

Alle klachten die gemeld zijn door grrr289