Klacht: saldo verdwenen

op 10 april 2021 over VVV Nederland in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Beste mensen
Ik heb al lange tijd geleden 2 VVV-bonnen ontvangen die ik recent terugvond. Ik heb vandaag de pincode weggekrast. Beiden zouden €25 moeten bevatten.
Tot mijn verbazing krijg ik bij beide VVV-bonnen te zien dat er geen saldo op zit. Dat vind ik vreemd, want ik heb vandaag de pincode weggekrast. Bovendien gooi de kaarten altijd weg na gebruikt.
Dit zijn de kaartnummers: 6064 3642 9003 6479 131 en 6064 3642 9003 6478 992. Kunt u uitzoeken of deze inderdaad zijn gebruikt?
Zo niet, is het mogelijk dat er weer saldo op wordt gezet?

Teun Praasterink

Indien u niet kunt traceren wanneer het geld eraf is gehaald, verzoek ik u het saldo er weer terug op te zetten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VVV Nederland over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door VVV Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat VVV Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VVV Nederland

Heeft op 07 juni 2021 om 14:27 geantwoord

Goedemiddag Teun, wat vervelend dat het saldo op de kaart niet klopt. Het lijkt erop dat de kaartnummers niet juist zijn waardoor ik het saldo en de transacties niet kan checken. Wil je ons een mail sturen ([email protected]) met foto's van de achterkanten van de kaarten zodat ik de juiste kaartnummers voor je kan checken? Ik zal je dan een overzicht van de transacties sturen om te verifieren of deze bekend zijn. Indien ze niet bekend zijn zullen we uiteraard naar een gepaste oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Nina (klantenservice VVV Cadeaukaarten)

Alle klachten die gemeld zijn door TeunP