Klacht: Tegen gevallen vakantie.

op 19 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Toen wij ons mobiele huisje in kwamen was het viez we konden eerst moesten we eerst de keuken uitmesten, we miste een hoop dingen in de keuken we hadden een huisje voor 8 personen en er staan 4 koffie kopjes dus je kan niet met zijn allen koffie drinken je moet wachten tot iemand zijn koffie op heeft.
Ik ben hier voor bij de receptie geweest maar ik kreeg geen kopjes mee!
Het gastel werkte ook niet we konden er maar twee gebruiken. Handig met 6 personen. Dit is later op gelost toen konden we er 3 gebruiken!
We hadden maar 3 dekbedden we hebben de eerste nacht zonder dekbed moeten slapen met 16 graden in het huisje. We miste een tweede trap bij de deur. We hebben er toen 1 gekregen maar die viel na 1 dag uitelkaar..Er hing een meter los in de kledingkast. Best gevaarlijk met een kind van twee. We hadden een koekenpan van 12 cm. Dus we konden ook niet goed koken want we zijn met zijn zessen en met deze koekenpan kan je niet je vlees klaar maken voor 6 personen. En met drie pitten op je gasstel! Als je de douche
Wilt gebruiken heb maar een heel zacht straaltje helemaal geen druk op het warme water.
Toen wilde wij gaan douchen in de openbare ruimte maar daar was het zelfde en het was er niet echt goed schoon. Toen zijn wij naar het zwembad geweest. Daar was het pas echt een vieze zooi. De ventilatie filters zaten zo vol dat de plukken stof op de grond lagen!! Ik ging met me kinderen van de gele glijbaan af toen wist helemaal niet wat ik zag overal roest op de trappen halve wegen sta je onder een balk daar groeit de schimmel en er hangen lange haren Aan aan te viez voor woorden. Ik denk dat er 40% van de kleedhokjes kapot zijn. In de kleedkamer van het zwembad heb ventilatieroosters hangen die zaten zo vol stof dat de plukken stof op de grond lagen.
Ik ben toen naar de badmeester gegaan die was de grond aan het doen met de boenmachie en vroeg of het normaal was dat de filters zo vol en viez zijn toen zij de badmeester dat is voor de technische dienst en liep toen hard door!
Het personeel in het zwembad komt over dat het allemaal maar moet. Ze geven je geen vakantie gevoel. Ze komen niet gemotiveerd over heel jammer. Wand voor de rest is het een heel leuk zwembad voor jong en oud.
De volgende dag wild ik gaan vissen maar de visvijver is zo moeilijk te vinden dat ik niet 1 keer ben wezen vissen. Terwijl ik speciaal me visspullen hier voor mee had genomen.
Ik heb haast 2 uur lopen zoeken maar niets. Heel jammer dat de visvijver niet wordt aangegeven op de plattegrond en wel op de web site.
We hadden speciaal dit vakantie park gekozen zo dat we ook konden vissen maar helaas.
Ik vind dat we hierdoor niet de vakantie gehad die wij hadden verwacht.
En dit was de eerste vakantie voor ons in 5 jaar. Het liefst heb mijn geld terug! Of een andere goede oplossing.

Met vriendelijke groet

Of me geld terug of een nieuwe vakantie in een schoon huisje en waar ik wel lekker kan vis in de buurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Rudy2017