Klacht: Tegen de wet!

op 29 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Mijn voordeel pas is zomaar afgeboekt van mijn account, toen ik aangesproken werd is mij gezegd dat het automatisch stop gezet word.
nu is zonder enig bericht toch geld van mijn rekening gehaald. Dit is niet de bedoeling want na het eerste jaar van het contract mag dit volgens de wet van dam maximaal 1 maand zijn.

Gewenste oplossing

Ik zou graag per direct met inachtneming van 1 maand opzegtermijn mijn voordelenpassen willen beëindigen. Ik ben niet bericht over het feit dat mijn termijn verliep en dat er een eventuele verlening zou volgen, toch is er geld van mijn rekening afgeboekt. Volgens de wet van dam mag dit echter niet. Abonnementen mogen niet meer stilzwijgend worden verlengd met een jaar en er hoort een opzegtermijn van een maand in acht te worden genomen. Ik verzoek u daarom vriendelijk dit voor mij te beindigen. Ik zou graag binnen twee weken na dagtekening van deze brief een bevestiging van mijn opzegging ontvangen per post of per mail. Met vriendelijke groet, Janet van Velzen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

voordelengids

Heeft op 11 maart 2014 om 10:05 geantwoord

De klacht is opgelost nav het emailcontact.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Janetvv