Klacht: te weinig terugboeken

op 04 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De tickets die door ticketloket aan ons gestuurd zijn zouden voor21.00 uur zaterdagavond binnen zijn.
Echter zondagmiddag ong 16.00 uur kreeg ik een maeil met E-tickets van een lagere rang. Het verschil zou terugbetaald worden, maar ze houden per ticket € 6,50 in aan ??kosten.
ik heb hierover een mail gestuurd maar nu een week later nog helemaal geen reactie gehoord.

Gewenste Oplossing:

Het volledige verschil van de tickets in ieder geval terug gestort krijgen, en een exuusbriefje was ook wel op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo van Mil