Klacht: te vroeg bezorgen van pakketje

op 03 september 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

iets besteld bij de wehkamp, gekozen voor bezorging tussen 11:00 en 15:00. ik ga even de hond uitlaten van 10.20 tot 10:35 en jawel hoor. “wij hebben je gemist” kaartje op de mat. we komen maandag weer… ja maar dan ben ik niet thuis, tussen 11:00 en 15:00 vandaag wel, zoals afgesproken….. en bedankt. top service DHL… in het verleden ging ik het zelf ophalen bij afhaal punt, ik weet nu weer waarom ik dat deed….
ik ben dus 15 minuten weg en dan is hij geweest, maar dan kun je ook niemand bereiken (hij is nog in de buurt, maar ja) op zaterdag is er niets te doen, geen loket te bereiken.

SLECHTE SERVICE!

Gewenste Oplossing:

aan de afspraak houden, bezorgen zoals afgesproken. nu komt de bezorger weer als ik er niet ben. erg jammer

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 jaren geleden - Beste Yenzen, Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat de zending tussen 11 en 15 aangeboden zou worden, maar dat de chauffeur te vroeg was. Gezien het tijdstip dat u noemt, zou ik graag na willen gaan in welk tijdvak wij die dag de zending op de planning hadden staan. In uw klacht heeft u geen aanvullende gegevens doorgegeven, waardoor ik de zending niet kan inzien. Kunt u reageren op deze mail met uw adresgegevens, zodat ik de zending erbij kan pakken en indien nodig uw klacht kan melden bij het depot? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Desiree Customer Service Advisor

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 september 2015 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

De zending is inmiddels geleverd, het is nu ook duidelijk wat de oorzaak van de klacht is geweest. Verder contact is mogelijk via [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door yenzen