Klacht: Te veel fouten in de programma aankondiging

op 08 augustus 2016 over Mikrogids in de categorie Magazines

In de gids staan tegenwoordig veel programma\’s die gewoon niet uitgezonden worden maar wel programma\’s waar ik niet in geinteresseerd ben

Als de programmering klopt dus dat er uitgezonden wordt wat in de gids vermeld staat!!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 09 augustus 2016 om 15:57 geantwoord

Geachte Heer Lor,

U geeft aan dat de gegevens in de Mikro Gids niet altijd juist zijn. Onze excuses hiervoor. Graag geven wij u een uitleg.

De inhoud van de programma’s en de uitzendtijden ontvangen wij van de omroepen. Deze gegevens moeten wij een week van tevoren aanleveren bij de drukkerij. Wijzigingen kunnen wij dan niet meer opnemen. De publieke omroepen wijzigen alleen in uitzonderlijke gevallen een uitzendtijd. De commerciële zenders wijzigen de uitzendtijden helaas vaker.

Wilt u helemaal zeker zijn van een uitzendtijd? Kijk dan op teletekstpagina 200 of op www.mikrogids.nl.

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog veel leesplezier.

Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door aad.lor