Klacht: Te late bezorging

op 06 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij lezen al sinds jaar en dag De Telegraaf. Het valt ons op dat de krant steeds later bij ons bezorgd wordt. Voorheen lag de krant vaak al om 06.00 uur in de bus. Nu is het al ruim 07.30 uur geweest voordat de krant bezorgd wordt. Jammer, want we moeten allebei vroeg weg en nu missen we de krant bij het ontbijt. Kunt u ons laten weten wat de normale bezorgtijden is?

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn wanneer de krant uiterlijk om 6.45 uur in de bus ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juli 2017 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Van Oostrom-Smits,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen dat u graag De Telegraaf leest bij het ontbijt.
De officiële tijd waarvoor De Telegraaf in de bus hoort te liggen is 7 uur.
Indien dit toch niet het geval is, vragen wij u ook om dit aan ons door te geven, zodat wij dit door kunnen geven aan het distributiecentrum.
Zij zullen dan dit probleem zo spoedig mogelijk oplossen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

MN ~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Piet en Len