Klacht: Te lange wachttijd

op 25 september 2017 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Ik kwam zondagavond aan op Schiphol ,en hoorde dat ik een half uur moest wachten .De grondstewardessen konden me niet helpen want er waren geen caddy aanwezig en er werd niet opgenomen ,Ik was heel boos na 5x gebeld te hb werd er opgenomen en ik moest nog langer wachten .Nou dit niet is niet geweldig jullie kunnen een Vb van Engeland nemen ,toen ik daar vrijdag daar aankwam was ht geweldig ik hoefde geen half uur te wachten ,en werd helemaal naar buiten gebracht tot bij auto van mijn familie .Er waren zoveel caddy te zien die langs reden en waarom moet de wachttijd zo lang zijn .Als ik zelf kon lopen had ik ht niet nodig .Hopelijk kunnen jullie betere mensen in dienst nemen en dat de jullie team beter met elkaar communiceren en afstemmen .Hopelijk zal ht in de toekomst beter gaan .

Na dat ik opgehaald was en dat me taxi me niet achter liet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Axxicom Airport Caddy

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Axxicom Airport Caddy nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

Bericht van Axxicom Airport Caddy

2 maanden geleden - Wij hebben contact opgenomen met unthomas@yahoo.com met het verzoek aanvullende info te sturen. helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. Melder van deze klacht kan alsnog contact met ons opnemen op ccc@airportcaddy.nl onder referentie M1709 201. Wij zullen dan alsnog inhoudelijk op de klacht kunnen reageren.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 12 oktober 2017 om 15:57 geantwoord