Klacht: Te lang moeten voordat de bagage ergens te voorschijn kwam

op 12 september 2017 over Rotterdam the hague airport in de categorie Luchthavens

Goedendag, Wij zijn Vrijdagavond van Faro naar
Rotterdam gevlogen. Alles netjes op tijd. Dus wij wachten op de koffers.
Eerst Belt 1 na paar minuten melding dat we bij Belt 3 moesten zijn. Geen Rollators en Buggy laat staan koffers. Dan 25 min. toch even navragen en stonden totaal 6 man van trigion met hun handen over mekaar of met hun handen in de zak. Hun antwoordt was weten wij niks van. Weten jullie dan misschien waar we moeten zijn geen idee dien maar een klacht in. Nou dan gaat het bij ons reizigers wel een beetje kriebelen. Uiteindelijk ging er iemand anders niet van trigion toch even bellen. Maar die kregen ook niet echt antwoordt. Nou daar stonden we dan steeds ongeduldiger en huilende af slapende kleine kinderen zonder Buggy. Ik schrijf deze klacht wel of er ook wat aangedaan wordt twijfel ik enorm aan. Maar ik blijf hopen dat degene die dit veroorzaakt heeft wel even een stevig gesprekje heeft gehad. Ik vind het namelijk niet kunnen vooral niet voor die kleine kinderen en oudere mensen die niet makkelijk kunnen lopen, Hoop dat dit bij een akkefietje blijft. Vriendelijke Groetjes C. Huisman

Dat de communicatie beter wordt. Dat werkt echt een stuk makkelijker en prettig. Luister vooral naar de mensen die dit werk doen. Die weten beter waar het fout gaat dan de mensen op kantoor.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rotterdam the hague airport

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rotterdam the hague airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meertenshuisman