Klacht: te lang in decwacht

op 23 september 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Terwijl ik dit schrijf sta ik al meer dan een uur in de wacht bij Lindorff. Wie betaalt de telefoonkosten? Dat ik even moet wachten. Prima. Maar meer dan een uur….. Schande.

En dan na n uur..verbinding verbroken!!!

Gewenste Oplossing:

Wachttijden korter of meer mensen aannemen die de telefoon kunnen beantwoorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht e56

2 maanden geleden - Lindorff neem iemand in dienst voor het opnemen van de telefoon. Klantvriendelijk. En iemand heeft weer werk. Ik hoor dan niet uren het zelfde bandje ...al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft....EEN MOMENT!!!! Btw dit is geen antwoord van Lindorff

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 14 oktober 2016 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door e56