Klacht: Te laks om even naar je pakketje te zoeken

op 28 september 2017 over The Readshop in de categorie Media

Ik kreeg gister een briefje in me brievenbus dat er een pakketje voor me klaar ligt by the read shop, ik kom daar net aan en het was best wel druk, mevrouw heeft 2 minuten naar mijn pakketje gezocht en uiteindelijk gaf ze mijn briefje terug met de mededeling dat ze hem nog niet binnen hebben terwijl er duidelijk op het briefje geschreven stond dat het er vanaf gister 17:00 zou liggen. Die vrouw was te laks om even naar me pakje te zoeken in hun rommelige administratie. Walgelijk. Totaal niet klantvriendelijk. Kost mij ook moeite en tyd om daar te komen! Misschien moet ze gaan denken aan haar pensioen! Oud zuur mens!

Als ze klanten gwn vriendelijk behandelen en hun administratie beter op orde zetten zodat ze pakjes wel gwn kunnen vinden en mensen niet wegsturen met de mededeling dat dat ze niet lukt. Laks gedrag hoor niet bij winkelmedewerkers anders zouden ze er serieus over na moeten denken om hun 'posthoek' op te geven, aangezien ze hier niet mee om kunnen gaan als normale volwassene!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Readshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Girlsbusiness